سفارش تبلیغ
صبا ویژن
fileforooshdl
   مشخصات مدیر وبلاگ
 
    آمارو اطلاعات

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 28
کل بازدید : 120395
کل یادداشتها ها : 232

نوشته شده در تاریخ 96/6/23 ساعت 8:40 ع توسط فرشید


در فصول گذشته پس از بررسی موضوعی متغیرهای تحقیق کیفیت خدمات بانکی ووفاداری مشتری ، و مدیریت ارتباط با مشتری ، به راه‌های رسیدن به وضعیت مطلوب از لحاظ تئوری پرداختیم دلیل اهمیت موضوعات یاد شده را بیان کردیم و متذکر شدیم که مشتریان مهمترین منبع تامین کننده سود بلند مدت سازمان‌ها هستند به همین دلیل سازمانها و شرکت‌های تجاری باید توجه به خواسته‌ها
دسته بندی مدیریت
بازدید ها 39
فرمت فایل docx
حجم فایل 233 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 149
سمینار بررسی عوامل موثر بر اجرای مدیریت الکترونیکی ارتباط با مشتری در صنعت بانکداری

فروشنده فایل

کد کاربری 2
کاربر

سمینار بررسی عوامل موثر بر اجرای مدیریت الکترونیکی ارتباط با مشتری در صنعت بانکداری

بیان مسئله

آنچه که سازمان ها از مدیریت ارتباط با مشتری به عنوان یک راه برد کاری که تحول درسازمان و فرآیندهای کاری را ایجاد می کند، انتظار دارند با آنچه در عمل اتفاق می افتد تفاوت دارد . سیستمهای مدیریت روابط مشتریان ازنظرعملکردی یا نوع اعمالی که انجام می دهند به 4 دسته تقسیم می شوند :

عملیاتی(کاربردی)، تحلیلی، اشتراکی و الکترو نیکی. به نظر می رسد که با پیاده سازی واصلاح مستمر فرآیندهای مدیریت الکترونیکی ارتباط با مشتری در بانک می توان به رضایت هر چه بیشتر مهمترین سرمایه بانک که همان مشتریان می باشند، دست یافت . در این راستا اولین قدم شناسایی عوامل تاثیر گذار بر موفقیت مدیریت ارتباط با مشتریان است . امروزه با شکل گیری ابزارهای الکترونیکی ، ارتباطات، مالی و اعتباری بانک ها نیز با م شتریان خود وارد مرحله








طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ