تا کنون مطالعات زیادی با محوریت بانک صورت گرفته است اما به همان میزان هم مطالعات در خصوص بررسی کیفیت خدمات بانکداری الکترونیک بر رضایتمندی مشتریان کمتر مورد توجه محققین قرار گرفته است خصوصا که مطالعات این چنین تا کنون در مورد بانکهای دولتی و خصوصی صورت نگرفته است
پروپوزال خدمات بانکداری الکترونیک بر رضایتمندی از طریق کیفیت سنجی مستمر خدمات
بررسی تأثیر کیفیت خدمات بانکداری الکترونیک بر رضایتمندی مشتریان از طریق کیفیت سنجی مستمر خدمات و رضایت سنجی ادواری مشتریان
هرگونه استفاده برای نمره و یا ارائه مستقیم به استاد مورد تایید ما نمی باشد و شرعا و اخلاقا کار درستی نمی باشد لطفا از این پروژه برای آموزش و نمونه تحقیق استفاده شود.