سفارش تبلیغ
صبا ویژن
fileforooshdl
   مشخصات مدیر وبلاگ
 
    آمارو اطلاعات

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 4
کل بازدید : 120367
کل یادداشتها ها : 232

نوشته شده در تاریخ 96/6/23 ساعت 9:18 ع توسط فرشید


روابط عمومی ها تاکنون نتوانسته اند به طورکامل نگاه حرفه ای و تخصصی را در خود ایجاد نمایند؛ چرا که از یک طرف غالب مسئولان به این هنر و فن توجهی نکرده اند و از طرفی بسیاری از مدیران ما با کارکردهای روابط عمومی ایده آل آشنا نبوده اند
دسته بندی مدیریت
بازدید ها 57
فرمت فایل docx
حجم فایل 174 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 31
پروپوزال بررسی میزان کارآمدی تبلیغات سازمانی در روابط عمومی سازمان ها

فروشنده فایل

کد کاربری 2
کاربر

پروپوزال بررسی میزان کارآمدی تبلیغات سازمانی در روابط عمومی سازمان ها

هرگونه استفاده برای نمره و یا ارائه مستقیم به استاد مورد تایید ما نمی باشد و شرعا و اخلاقا کار درستی نمی باشد لطفا از این پروژه برای آموزش و نمونه تحقیق استفاده شود.

این فایل توسط گروه مهندسین برتر(فایل یار) نگارش شده است و فروش بدون اجازه گروه شرعا حرام و قابل پیگیری حقوقی می باشد!

پروپوزال کارآمدی تبلیغات سازمانی در روابط عمومی سازمان

بیان مسأله

...از موضوعات مهم برای مسئولان روابط عمومی، تفکیک بین تبلیغات و روابط عمومی است. اگر روابط عمومی به فعالیت‌های خود رنگ تبلیغاتی بدون توجه به رویکرد اطلاع‌رسانی و ارتباط دوسویه دهند، به فعالیت‌هایی گرایش می‌یابد که تفاوت اساسی با ماهیت روابط عمومی دارد. اگر حرکت روابط عمومی به سمت تبلیغات به معنای سود و منفعت بیشتر باشد، ارتباطات مشارکت‌آمیز و دوسویه را بین خود و مخاطب به ارتباطات یک‌سویه تبدیل می‌کند (Macnamara, 2005).

منظور از تبلیغات در روابط عمومی، تبلیغات سیاسی (پروپاگاندا) یا تبلیغات تجاری نیست، بلکه تبلیغاتی مدنظر است که دارای رویکرد اطلاع‌رسانی و افزایش آگاهی‌های عمومی افراد جامعه نسبت به برنامه‌ها، اقدامات و فعالیت‌های سازمان و ارائه گزارش به مردم و مخاطبین بدون هیچ‌گونه اغراق، بزرگ‌نمایی و دروغ‌پردازی باشد. روابط عمومی‌ها باید منادی آن نوع تبلیغاتی باشند که با دستکاری اندیشه‌ها و القاء، تلقین، دروغ و فریب، کاری نداشته باشد، بلکه به تبلیغاتی بپردازد که بر پایة اطلاع‌رسانی،‌ افزایش آگاهی‌های عمومی، اقناع و ترغیب و آموزش انجام می‌گیرد. (شبرنگی، 1382: 103-100).

روابط عمومی می تواند با هزینه بسیار کمتری در مقایسه با تبلیغات بر آگاهی های مردم بیفزاید و آثار مثبت بیشتری داشته باشد.(کاتلر و آرمسترانگ ،2000). تبلیغ باید در معرض دید قرار گیرد، درک شود، آموخته شود، به یاد بماند و به عمل درآید.








طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ